ІННОВАЦІЙНЕ ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ
Україні потрібна системна реформа освіти, яка має бути предметом суспільного консенсусу, розуміння того, що освіта – один з основних важелів цивілізаційного поступу та економічного розвитку. Чималу роль у реформах, що проводяться, відіграють самі педагоги, які першими на практиці зустрілися зі змінами та можуть об’єктивно оцінити очікувані результати цих змін.
15 – 16 лютого 2018 року у м. Дрогобич проходила Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційне педагогічне проектування у процесі реалізації «Нової української школи». Понад 90 учасників з усіх областей України взяли участь у конференції: директори шкіл та їх заступники, науковці та керівники освіти, педагоги, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України», автори програми, представники Інституту модернізації змісту освіти. Херсонську гімназію № 1 Херсонської міської ради представляла заступник директора Наталія Лопушинська.
Сутність цього проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями. Головне – набуття необхідних навичок роботи з інформацією, аналіз, гнучке творче мислення, самоконтроль та самооцінка, швидкість реакції, а також раціональна організація праці. Великого значення у цій програмі надають розвитку пізнавальних процесів: мислення, пам’яті, уваги, уяви. Важливим завданням постає також розвиток особистих якостей школяра, таких як цілеспрямованість, працелюбність, організованість.
Модератором конференції була Світлана Кириленко, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, кандидат педагогічних наук. Вона також виступила з доповіддю «Нова українська школа – сучасна траєкторія розвитку освіти». Директор школи Світлана Мала познайомила учасників з навчальним закладом та особливостями впровадження в роботу школи науково-педагогічного проекту «Інтелект України».
Відвідавши урок, учасники конференції побачити програму «Інтелект України» в дії. Вони високо оцінили роботу вчителів та змогли детально ознайомитись з самою організацією, темпом уроку, використаними формами та методами. Освітяни обговорювали різні питання, ділилися досвідом та ідеями щодо впровадження програми.
Науково-практична конференція стала сходинкою до осмислення важливості проекту «Інтелект України» в умовах впровадження реформ МОН, а сам проект став більш зрозумілим та близьким більшій кількості освітян.
Немає коментарів:
Дописати коментар