ІННОВАЦІЙНЕ ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ


Україні потрібна системна реформа освіти, яка має бути предметом суспільного  консенсусу, розуміння того, що освіта – один з основних важелів цивілізаційного поступу та економічного розвитку. Чималу роль у  реформах, що проводяться, відіграють самі педагоги, які першими на практиці зустрілися зі змінами та можуть об’єктивно оцінити очікувані результати цих змін.

15 – 16 лютого 2018 року у м. Дрогобич проходила Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційне педагогічне проектування у процесі реалізації «Нової української школи». Понад 90 учасників з  усіх областей України взяли участь у  конференції: директори шкіл та їх заступники, науковці та керівники освіти, педагоги, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України», автори програми, представники Інституту модернізації змісту освіти. Херсонську гімназію № 1 Херсонської міської ради представляла заступник директора Наталія Лопушинська.

Сутність цього проекту полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями. Головне – набуття необхідних навичок роботи з інформацією, аналіз, гнучке творче мислення, самоконтроль та самооцінка, швидкість реакції, а також раціональна організація праці. Великого значення  у цій програмі надають розвитку пізнавальних  процесів: мислення, пам’яті, уваги, уяви. Важливим завданням постає також розвиток особистих якостей школяра, таких як цілеспрямованість, працелюбність, організованість.

Модератором конференції була  Світлана Кириленко, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, кандидат педагогічних наук.  Вона також виступила з доповіддю «Нова українська школа –  сучасна траєкторія розвитку освіти». Директор школи Світлана Мала познайомила учасників  з навчальним закладом та  особливостями впровадження в роботу школи науково-педагогічного проекту  «Інтелект України».

Відвідавши урок, учасники конференції побачити програму  «Інтелект України» в дії. Вони високо оцінили роботу вчителів та змогли детально ознайомитись з самою організацією, темпом уроку, використаними формами та методами.  Освітяни обговорювали різні питання, ділилися досвідом та ідеями щодо впровадження програми. 

Науково-практична конференція стала сходинкою до осмислення важливості проекту «Інтелект України» в умовах впровадження реформ МОН, а сам проект  став більш зрозумілим та близьким  більшій кількості освітян.

Немає коментарів:

Дописати коментар